torsdag 9. oktober 2008

Lapper

I går fann jeg ut at jeg skulle komponere mine egne "lapper" som jeg kan ha pålegg på.. -Og de ble faktisk gode:)
Tok oppskriften litt der og da men skal prøve å gjennskape den sann ca:
100g Cottage cheese
70g Soyaprotein
2 ts Johannesbrødkjernemel
4 egg
et lte dryss salt
og vann til å lage røren flytende (måtte hjelpe min deig utover i pannen)

Dette ble en liten deig, ca 6 lapper... Man kjenner ikke soya smaken, så tenkte å bruke denne som pizzabunn til helgen:)

2 kommentarer:

Susie sa...

Brukte denne oppskriften som pizzabunn og den var helt fantastisk:) laget litt ekstra som jeg stekte og frøs ned:) så nå har jeg klare pizzabunner i frysern:)

Susie sa...

Brukte denne oppskriften som pizzabunn og den var helt fantastisk:) laget litt ekstra som jeg stekte og frøs ned:) så nå har jeg klare pizzabunner i frysern:)