søndag 18. januar 2009

Rullekake

Nå håper jeg ikke at du akkurat har vært inne på innlegget jeg la inn i går om kaker for så nå å lese dette her.. Hehe, min kake er ikke akkurat like flott;p men god er den:) og til og med lavkarbo :D
Jeg kom over denne oppskriften på www.lavkarbo.no og tenkte at jeg må legge den ut her:)
Jeg skilte tre egg, plommene i en bolle og hviten i en bolle.. Mikset så hviten med litt splenda stivt. Så var det å mikse eggeplommene med en boks nøytral kremost. Blandet dette forsiktig i hverandre for så å smørre det utover en bakepapirplate. Stekes i ca 25 min på 200 grader.
Etter "sukkerbunnen" var ferdig lot jeg den kjøle litt mens jeg mikset krem med splenda og tok i Heistad jordbærsyltetøy. Smurte dette utover "sukekrbunnen" og rullet den inn..

Ser ikke akkurat delikat ut, men godt smakte det:) Må si at dette laget jeg for meg selv og brukte ikke mye energi på å lage det fint til heller ;p

Ingen kommentarer: