onsdag 2. desember 2009

Svineinflensa vaksine

Da har jeg tatt den!

Etter mye frem og tilbake, lest på internett, snakket med mamma, pappa og venner, så bestemte jeg meg for å ta den i dag.

Måtte ikke stå lenger enn 5 minutter i kø på Colorline Stadion..Også vente i 20 minutt etterpå..

Og heilt ærlig, etter så mye snakk og så mye tanker jeg har lagt bak denne vaksina..Også får jeg ikke et større merke enn en liten rød prikk som jeg må myse for å se?? hmm..

Har enda ikke kjent noen bivirkninger og håper virkelig ikke at jeg kommer til å oppleve noen heller.. Klart, litt øm i skuldra har jeg.. Men det skal jeg klare å leve med ;)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEham0EDphr8vx6xb6NjxolLwE55bmu8W_VO_mMRaH8hUnqjUZetOXhv94DrpJL4vCVv6rCRv8kVxB16brPsqNmLJds90eaVv9OcjwkWRkcvbXIUTJpldhxMS_ebeMC7oXBxApKWIume4QQ/s400/Svineinfluensa+Vaksine.jpg

Bildet er lånt fra :https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEham0EDphr8vx6xb6NjxolLwE55bmu8W_VO_mMRaH8hUnqjUZetOXhv94DrpJL4vCVv6rCRv8kVxB16brPsqNmLJds90eaVv9OcjwkWRkcvbXIUTJpldhxMS_ebeMC7oXBxApKWIume4QQ/s400/Svineinfluensa+Vaksine.jpg


Ingen kommentarer: