tirsdag 8. februar 2011

Bloggaward - tar du utfordringen?

Dette er min første utfordring her på blogen..Jeg fikk den fra http://liseogmarius.blogg.no/

Og her er svaret mitt på utfordringen:

1.Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det?
Hun: hva skal det være godt for?

2.Hva var det siste du så på TV?
Unge mødre i går kveld...

3.Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
TV'en - Min kjære samboer sitter og spiller et skytespill på playstation (!)

4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Da var kl rundt 16:30.. Da gikk jeg fra bussen og til bilen ;p

5.Hva har du på deg nå?
Nå har jeg på meg en ullkjole, sjal, beige jakke og en svart tights.. Og et par ullsokker!

6.Hva var den siste filmen du så?
Hmmm... Det kan jeg virkelig ikke huske...

7.Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ja, for en periode! No problem!

Ingen kommentarer: