søndag 28. august 2011

Innflyttingsgave

Dette måtte bare komme på bloggen!
To gode venninne av meg kom med innflyttingsgave, noe som var utrolig koslig og ikke forventet..

Jeg åpnet gaven forran alle og der dukket det opp en kattefigur.. Oj tenkte jeg..Jeg som overhode ikke er et kattemenneske..Og en porselenkatt er ikke akkurat min stil..
Jeg så på venninnene mine og de virket så fornøyd med gaven..
Jeg takket, klemte og satt katten på peisen.. (og tenkte at den iallefall skulle stå der mens de var på besøk ;) )

Etter en time så kom de med en ny gave og holdt på å flire seg ihjæl!! Katten hadde de funnet på boden i en kasse!! Den riktige gaven var ei flott lykt som passer fint inn sammen med peisen! :)

Tusen takk jenter!

1 kommentar:

Marit sa...

Hahaha!! Å, KATTEN! Det var så moro :)