fredag 25. juli 2008

Buzzador

Både samboeren min og jeg er medlem på noe som hete Buzzador,veldig greit for fattige studenter og andre:)
Da vi meldte oss inn måtte vi legge inn en heil del om interessene våres og annen ikke sensitiv informasjon slik at de kunne legge oss i forskjellige segment.
Når Buzzador får produkt fra produsenter velger de ut folk fra det riktige segmentet som kan teste produktet og gi en tilbakemelding. Blir vi valgt ut,får vi tilsendt produkt i posten helt gratis og til og med uten å betale porto:)
Jeg, eller rettere sagt Bella har testet ut hunde mat og samboeren min har testet ut en helt ny barbermaskin. Så gir vi en tilbakemelding.. Hver gang du gir tilbakemeldinger og tester produkt så får du poeng.. Og jo mer poeng du har, jo bedre blir produktene du tester:)
Gå inn på www.buzzador.com for å lese mer:) Også er det bare å si i fra til meg om du vil at jeg skal sende deg en invitasjon til å bli buzzer:)

Ingen kommentarer: