mandag 26. oktober 2009

Furminator

Lille mopsen vår Bella røyta masse!! Vi har prøvd å gitt henne d-vitamin sprøyte, fôr som skal motvirke røyting, børstet henne daglig..Men ingenting har fungert..

I dag var jeg innom dyrebutikken på vei hjem fra jobb for å kjøpe mer hundefôr.. Og der møtte jeg ei veldig hyggelig dame som jobbet der.. Og dyktig som hun var klarte hun å overbevise meg om at Furminatoren var noe jeg virkelig trengte.. (og jeg tror ikke lett på slike salgstriks!)

10 min senere gikk jeg ut av butikken etter å ha kjøpt en pose Mopsefôr, tre hudstenger til snacks og en Furminator til 598kr!!! -Men damen bak disken sa at jeg kunne levere den tilbake om den ikke fungerte!

Jeg dro hjem for å prøve det ut.. I bilen måtte jeg jo le litt av meg selv for virkelig å ha brukt 600kr på ei børste til hunden..

Jeg fikk tidenes sjokk!! Den virker noe så syykt! Børstet av Bella så mye hår at jeg fylte nesten en liten butikkpose med hår! Og etter å ha støvsuget sofaen prøvde vi å ha henne oppi.. Til vanlig legger hun fra seg tydelige spor etter hvor hun har vært.. Nå var det ett hår i sofaen.. Jeg hadde på meg svarte klær..De blir fort hvite etter litt Bella kos.. Nå forble de svarte!!
HELT FANTASTISK!!!!

http://www.petdepotonline.com/prodimg/54400112.jpg


Ingen kommentarer: